Dålig uppdatering här :)

Det är så mycket annat som tar min tid i vardagen nu att jag inte riktigt har tid att sitta vid datorn och att bara uppdatera er via mobilen är lite jobbigt :p Clara växer så det knackar och blir bara mer och mer med :) fasta rutiner har vi försökt med och det går bättre och bättre för var dag (men några nätter blir det fortfarande lite mer matning) hon är så duktig så fast just nu är hon inne i en väldigt mammig period (eller ska man säga bröst period) ;p

Hon har börjat på babysim och hon älskade det (iaf i torsdags) så vi hoppas det håller i sig ❤ det var även lika roligt för mig haha jag är så glad att vi fick en plats (vi blev dem sista och faktiskt var det även fullt innan Clara men dem var snälla och "pregade" henne in hihi :p (och då var vi faktiskt ute och bokade redan två-tre veckor efter hon hade kommit, väldigt eftertraktat är det :) ) och Clara är yngst ;p självklart måste hon även få vara det hon kan inte bara vara den äldsta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0