Gravidhjärnan börjar komma fram...

Mer än vad den var innan alltså.
Jag blandar språken mer, har svårare att komma på vad de engelska orden är för simpla ord som jag väl vet men glömmer när väl de engelska kunderna är där, glömmer handla in det som STÅR på inköpslistan och köper allt annat istället :p och idag glömde jag mina arbetsskor som jag hade lagt fram precis innanför dörren. Och det är inte helt den bästa dagen till att glömma dem då vi har en speciell dag på jobbet så alla chefer är där och en massa av våra försäljare :/ dresscoden för vårt jobb är väldigt strikt och man får inte riktigt gå med vilka skor man vill, och framförallt inte VITA träningsskor haha bajs... Även om jag är gravid tror jag inte dem accepterar det till hundra, får se om jag hinner in om och köpa ett par svarta ballerina... Gravidhjärna delux...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0