Hello vecka 25!

Tiden går lite fort, men det är också väldigt mysigt att den gör det, så är det inte så lång tid kvar tills vi har en litten skatt här hemma. Men än får hon gärna vänta i 15 veckor innan hon tittar ut ♥ Men inte mer för då har vi problemet med att alla inte är hemma ;)
 
Hon har börjat bli väldigt stor där inne och hennes sparkar har jag vant mig till men jag kan komma på mig själv skrattandes så fort den känns lite mer eller när hela hon vänder sig. Det nya nu är att jag känner henne ovanför navlen några gånger och ibland väldigt långt "ner". När jag sätter på musik (mest på morgon och kvällarna) blir hon väldigt lugn av några låtar och av vissa låtar studsar hela mobilen upp och ner (när jag lägger mobilen på magen)
Jag har börjat lära mig lite av vilka låtar som hon reagerar mer på och vilka hon blir lugnare av.
Även om det ibland gör ont (ganska ofta om hon sparkar "fel") försöker jag att inte klaga, någon gång får jag höra av älskling att jag inte ska klaga på att det gör ont då det inte är hennes fel, och nej det är det inte och hon får sparka hungra gånger om där så länge hon har det mysigt och bra där inne, jag klarar mig alltid av lite sparkar här och där även om jag ibland inte riktigt kan gå ;) men det är inte det som är det viktigaste, för som sagt är det inte mig och kasper som ska gå först längre utan nu är det hon, även om hon är i magen.
 
Vecka 25 : Hjärnan växer och utvecklas. Barnet, som redan har vant sig vid smaken av det söta fostervattnet, är omkring 22 centimeter från huvud till stjärt och väger ca 830g. Fostrets skelett börjar bli hårdare. Den viktigaste utvecklingen nu består i att fostret ska lägga på sig och få mer underhudsfett. 
 
Vecka 25 (24+0) hon snor min skönhet ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Magen har blivit fin. Kram Cissi.

Svar: Tack Cissi :D
Johanna

2013-04-03 @ 18:38:52
Postat av: Åse

Så jätte fin och söt du är❤

2013-04-15 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0