Vecka 39 (38+0)

Om 14 dagar har vi BF, tiden springer iväg och hon kan faktiskt komma när som just nu...
Jag försöker att vara så aktiv som möjligt men det är lite svårt då jag även är så trött, så försöker även att vila mycket, men om jag inte gör något om dagarna kommer tiden bara till att gå långsamt. 
Just nu är jag lite kluven om när jag vill att hon ska komma, på ett sätt vill jag nu innan Kasper fyller år på Fredag eller så tycker jag nästa vecka efter är en väldigt bra idé. och om hon inte vill någon av de dagarna är den 2 juli en bra dag ;) men huvudsaken är att hon kommer ut frisk och kry så spelar det ingen roll om vilken dag. Jag ska nog stå ut :)
 
Men ibland känns det som om hon ska komma nu, och ibland känns det väldigt långt borta. det är oftast kvällarna som jag har ont och så på morgonen är allt som bortblåst igen, det gör ju bara att det blir ett litet problem med att sova, men jag har ju dagen till att vila upp mig på så det gör inte så mycket.
 
Magen vecka 39 (38+0)
 

Kommentarer
Postat av: sara - lifeinshanghai

ja nu är det näääära! Så spännande!

2013-06-17 @ 23:05:39
URL: http://lifeinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0