Hos barnmorskan!

Idag var sista gången jag var hos min BM :/ Då hon har semester nästa gång jag ska dit och sen har jag förmodligen fött när hon är tillbaka, men hon jobbar även på förslossningen (därför hon bara har varit där måndagar haha bra att få reda på det nu ;p ) Men precis när man fått ett bra "förhållande" till henne så är det slut :( Men jag hoppas att hon är på jobbet när jag ska föda så att det är henne jag kan få under förlossningen det hade varit väldigt skönt då hon "känner" mig och jag känner mig trygg med henne, men vem det än bli kommer hon säkert också vara underbar :)
 
Men nu är vi i vecka 38 (37+0) Bm gissar på en vikt på 3000-3100 gram, och helt plötsligt sköt hon i vädert och kom över kurvan, hihi vår lilla prinsessa.
 
21 Dagar till den 1 juli ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0