Gott nytt 2013, som kommer bli ett år utöver det vanliga!

Jag hoppas att ni alla hade ett fint nyårsfirande, jag fick min nyårs kyss av min älskling i år igen!
Och detta året kommer bli magiskt, jag börjar året med att jag faktiskt har jobb, ljusa framtidsplaner på ett underbart år, jag hoppas också att vi kan klämma in en liten resa till någon storstad (inte köpenhamn då) eller kanske till Österrike men det får helt enkelt bli om det finns tid :)
 
2012 var också ett bra år men jag jobbade lite för mycket så vi fick inte plats med något resande (längre än weekends) och jag fick inte någon semester då jag slutade på ett jobb och började på ett annat. Men 2012 var ett tävlingsår med många fina tävlingar så våra semestrar blev endån många men dem var korta.
 
Ni kan få lite bilder av hur mitt 2012 har varit :)
Januari
Vi firade in det nya året hemma hos Kian i Köpenhamn med god mat och många skratt!
Februari
Jag började arbeta på ett företag med denna utsikt :) då jag även bara jobbade deltid fick jag många timmar framför ugnen till bakande ♥
 
Mars
Ja I mars har jag inte så mycket att säga om bakade och jobbade (inga bilder från mars)
 
April
Påsken kom och vi åkte på spa i Båstad, bara jag och min kärlek, det var en mysig helg med mycket god mat och fina behandlingar. 
 
Maj
Första simturen ute i en sjö blev gjord med bara 13 grader varmt vatten, solens strålar blev varmare och vi fick gjort vår första koldskål och Media kom till Tivoli i köpenhamn.
Vi åkte till harzen med mina svärföräldrar på en liten cykeltur, det var väldigt mysigt och trevligt, som blev en liten träningsstart till DM Sprint. 
 
Juni
1 Juni var det min första tävling i DM sprint Där fick jag verkligen sätta min träning på plats och jag lärde mig vad som skulle till för att bli bättre. Vi åkte även till Motala för Kaspers årliga cykeltur runt vättern ;)

 
Juli
I Juli hade vi nästan varje helg fullbokade med saker att göra, vi började juli med att åka till fredericia tillsammans med Sigmatri där kasper tävlade i DM kort.

Det blev en helg i Aalborg,
 
 
Augusti till December kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0