Tiden går!

Det ska bli skönt att få börja träna på riktigt nu igen (efter åtta veckor och när läkaren har kollat så allt är ok är det lugnt att börja igen), men jag har redan börjat Så smått med att börja springa, inte så lågt då jag måste träna upp mig sakta men säkert så jag gör lite intervall träning med 3 min spring och 1 min snabbt gå och det gånger 4 så det blir 16 min i allt. jag kom några meter lägre sist jag sprang så det går framåt även om det inte alls är i samma som innan men vad gör det när man har världens finaste unge vid sidan om en. Jag går även varje dag med lilla Clara i barnvagnen och 1 timme går väldigt fort när man är ute med henne så 2 timmar brukar det bli till, även om det inte är så snabbt så är det iaf att röra på sig :) jag måste bara införskaffa mig ett par stövlar då Clara vill ut i all slags väder, (förutom idag då det åskade och verkligen stört regnade det ger jag mig inte ut i ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0