En andra plats!

Min kille är bara helt makalöst duktig, i Stockholm körde han en olympisk distansi Triathlon och av ca 1500 deltagare blev min kille nummer 2 :D makalöst duktig är han :) om man ska räkna med tävlingsklassen (dem som är med i svensk klubb får lov att delta i den klassen alltså folk som kan vara bättre) blev han nummer 14 :)
Clara var helt underbar i helgen och skrek inte många gånger utan bara hängde med, hon var mycket med mormor så mamma fick tid till att springa rundor och ta bilder (så skönt och tack mormor). Hela helgen var väldigt mysig och det är alltid trevliga att få träffa min bror och Lisa tack för vi fick låna ert sovrum :)
Jag shoppade mig även fattig inne på barnens hus som har total utförsäljning då dem gått i konkurs gjorde lite fynd men på det jag verkligen söker hittade jag aldrig men man kommer såklart alltid hem med massa annat ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0