Tiden rusar förbi!

Nu är vi i vecka 31, och en förlossningskurs var inplanerad, oj vad tiden går fort och jag har även 5veckor kvar på jobbet innan det är dags för mammaledighet. På mitt jobb får man gå 4veckor innan utan att det påverkar mammaledigheten efter. 
Men såhär långt har graviditeten gått bra, eller dem där förvärkarna /sammandragningar jag får väldigt ofta har ju komplicerat det lite ang mitt jobb och hem men min kille är så duktig på allt det där och hjälper gärna, han vill även ta över och hjälpa med att "bär" henne så jag slipper de dagar jag är så trött så trött (men det går ju inte, inte än) 
Men alla mina värden ser bra ut (än) och jag har gått upp ca 9kg vilket är helt normalt, man räknar på sin BMI hur mycket som är normalt (iaf här i dk) och då jag hade ett lågt BMI ska jag gå upp mycket mer än dem med högre BMI, men att väga 9kg + är något jag ALDRIG har gjort förr och det är ju en liten belastning på min kropp iaf mina fötter, och jag tror jag slutar på en ca 12-15 kg kanske Vilket är helt normalt med mitt före BMI. Aja nog om vikt nu blir det jobb. 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ohh så fin du är Johanna!!!!...Ska bli så kul att få komma hem , så får man mysa med bebis och vi får äta massa fika..hahaha. :)

2013-04-24 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0