Macarons!

Jag stod i tre timmar för att baka macarons idag ;) haha eller det tog bara 1 timmer att göra dem det var med förarbetet med mandelmjölet som tog lång tid då jag inte kan hitta mandelmjöl i butiken, så jag gör eget och det är inte jätte lätt då det ska malas och siktas och malas och siktas, och så blir slutresultatet endån inte bra, eller jo smaken är helt underbar och idag var jag faktist millimeter från att dem skulle bli helt bra i även kontistensen med en hård yta, men jag är allt för rädd att dem ska vara inne förlänge så dem fick allt för lite :/ så dem blev inte bra denna gången iheller men 100 gånger bättre än dem förra så jag ger inte upp nästa gång så ;). Bild? det får ni inte, inte förren dem är helt perfekta haha... Nu ska jag käka popcorn och kolla NFL (amerikans fotboll)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0