Inredning!


Igår när jag och mamma var på Ikea, och vi kom till ljusavdelningen, fick jag syn på (det jag redan sätt en gång innan) att dem hade lagt värmeljusen med olika färger i en glasburk, dem har nu haft det väldigt länge (om jag minns rätt) och då jag har haft det ännu längre än dem och vill inte riktigt att allt ska se som om jag varit på ikea, gjorde jag om min idé, jag hällde bokstavligen ut alla ljus på bordet och gjrode nytt.
Som en snäll mor jag har, hade jag fått lite lavendel-doft-pynt och lila stenar. 
Jag är inte helt nöjd med resultatet men på 5 minuter är det ok :) och sen ska jag ha vita större ljus i den sista.

Jag tror jag ska ta ut stenarna som flög med i farten och bara ha lila och vitt :) (och sen kanske ett varmeljus under min chokladfondue)

Det luktar gott i hela vår lägenhet nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0