Det är inte lätt att skriva här när det inte händer något spännande i vardagen längre!

Eller jo självklart händer det något spännande, men inte som just nu är värt att lägga bloggenergi på :)
Då jag jobbar mycket och kommer hem sent om dagarna och på morgonen hinner jag bara ta det lugnt innan det fartfylld dag väntar! Jag längtar just nu väldigt mycket till julafton+ tre dagar, och sen längtar jag tills Januari är slut och det blir mindre på jobb, Så är det när man inte kan säga nej, och bara Ja!
 
Men idag är jag ledig och det blir förmodligen lussebak och jag hade önskat att dem hade haft pepparkaksdeg här i dk för då hade jag gjort goda pepparkakor också!
 
Men först blir det en tur till gymmet så jag kan få springa av mig lite.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken snygg träningsoutfit!:-)

2012-12-06 @ 20:07:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0