Life

Nu har jag lite tid och ork för att ens sätta mig ner och skriva istället för att bara ge er bilder :).

Jag kan börja med att säga att i lördags fick vi ett inte allt för roligt samtal nere i Harzen i Tyskland.
Mina svärföräldras barnbarns pappa hade under en tids sjukdom i cancer nu inte många timmar kvar:(
För oss som var I tyskland kunde vi inte göra så mycket :( vi gjorde så gott vi kunde med att ha en
bra söndag men vi beslutade att vi skulle åka hem söndag kväll istället för på måndagen, i hopp om att vi skulle hinna hem till han,, Tyvärr hann vi inte mer än någon timmes färd hem innan vi fick beskedet om att han inte hade klarat de indre blödningarna. Carncern hade tagit ännu ett liv :(
Två underbara barn står idag utan sin älskade far, och många utan en fin vän.

Jag vill bara upplysa om att livet är så dyrbart och även att vi viste om att dagen skulle komma så är man aldrig förberedd. Cancer är en otäck och en hård sjukdom som man inte ens önskar sin värsta fiende. Men jag vet att hans två barn är starka och kommer klara detta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0