Hektiska dagar :D

Det är väldigt mycket inplanterat nu, vi har inte en enda helg där vi just nu inte har någon inplanterat varje dag, men det är roliga saker och jag klagar verkligen inte alls för som jag sa till min svärmor, det är bättre med ett fullt schema än ett schema utan något innehåll. Svärmor och Mette åker till Dubai i morgon där jag också hade kunnat följa med om det inte hade gått ihop sig:( men vi åker till Tyskland om en vecka så ingen skada sked och sen är det faktiskt 38 grader där nere kanske inte det ultimata för min kropp :)
Men jag sitter på tåget till arbetet nu sen kommer jag inte hem förrän vid åtta ikväll. Så nu vet ni varför ja inte skriver så mycket, för datorn finns det inte riktigt tid till.

En liten rolig sak är att jag och älsk handlade in mat till hela veckan (de dagar vi då visste vi skulle äta hemma) men nu står vi med en full kyl där vi inte rört någonting och vi kommer inte till det i heller då planerna ändrade sig igen. Varför ska det alltid vara så att när man planerar in maten så blir den inte äten.. Aja vi har iaf massa mat till i morgon och torsdag :)

Älsk igår på löp inne i Köpenhamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0