Vi kom hem med 6 flaskor vin ;) och två 1a platser och en Grease Musikal rikare



Jag vann i min åldersgrupp från 17-29 år av tjejer :D och Kasper vann också av killarna i åldern 17 - 29. vilket gjorde att vi kom hem med sex flaskor rödvin, ingen medalj blev dem men vi fick rödvin :) hehe (Danmark)

Efter springnignen igår hade Kasper överraskat med att vi skulle in till Köpenhamn och se Grease musikal, Vi skulle först ha tagit över Kaspers mammas biljetter men då det var företags biljetter var vi tvungna att ha jobbat på företaget för att få ta över dem, men kaspser kunde fixa biljetter i sista sekunden iaf (vilket jag inte viste) och för att ha varit precis i sista minuten fick vi riktigt bra platser, vi satt på balkonen så lite långt att se var de allt men vi såg HELA senen utan några huvud som stack upp ;) och så hade vi turen att få platser mitt mellan pelarna så vi hade inte dem i vägen, som personerna som satt vid sidan om oss hade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0