Underbara fredag, underbara helg du är efterlänktad efter förra helgens fläng.

Denna helgen blir lite lungnare ;) imorgon ska jag till Sverige för att träffa min fina Petra♥ och på söndag är det födelsedagskalas hemma hos Mette i Köpenhamn.
Kasper♥ ska även jobba i helgen (första helgen i år) jag älskar hans nya jobb, jag slipper vara själv lika mycket, han slutar normala arbetstider och det är inga jobbhelger (förutom denna då men alla jobb har ju alltid några jobbhelger och överarbete)

Jag är just nu väldigt trött, för det är sol ute men mörkt inne och varmt så jag håller på att somna sittandes ;p
Våren är här och det är underbarat att vakna på morgonen av att solen lyser in och fåglarna sjunger :)
Fina vår har nu kommit, så nu blir det ut med kameran för massa massa bilder till er. (när tiden finns den är lite min fiende för tillfället)
 


Update: Tänk vad lite kaffe och sol kan göra, nu blir det jobb till halv fem-fem :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0