Sorry alla för dålig uppdatering!

Träffade underbara Melinda igår i hbg, som snart åker hem till USA igen :( När vi precis har börjat träffas igen, efter alla dessa år så åker hon bara igen ;) (I don´t blame you honey i had done the same). 

Jag fick iaf höra att jag inte skriver tillräkligt här och att jag missar en del information som tillexempel var jag jobbar ;) så för dig (och er andra) ska jag försöka bli bättre så du kan hålla koll på vad jag gör ;)


Men just nu har jag faktist inte rikgit tid med att skriva här då min rast är slut på jobb och jag måste återgå till tänkande. Men jag vill bara säga att jag ska försöka bli bättre på att skriva här ;)

Jag kan inte få in några bilder iheller så det blir ett tråkigt inlägg med bara tråkig text...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0