Information till er där ute!

Först vill jag informera er träningsintresserade och som kanske vill bli lite utmanade.
Den 28 Maj (pingsten) har vi i SIGMATRI ett litet aragnemang ENBART FÖR TJEJER, där man simmar 225m sen hoppar man upp på cyklen och cyklar 18km sen på med springskorna och springer små 3 km. Det som är så bra är att vem som helst får vara med och du kan cykla på vilken cykel du vill, damcykel till racercykel :) Ni kan gå in här för att få mer inforamtion det ligger i Birkerød i Danmark och  jag vet att jag mäst har Svenska läsate men det kanske är någon av er som är intresserade, Jag själv kommer inte kunna vara med då jag är i Tysklan, men hjälper gärna med information mm :)

Sen efter ni har gjort en liten Triathlon kanske er kropp behöver lite massage då finns ju min mamma i Ramlösa haha nej men jag vill bara säga att hennes hemsida är uppe och ni kan nu se allt vad hon utför på Friskt liv i Ramlösa

Och detta skrivet jag enbart för att jag är medlem i SIGMATRI och har hand om webbsidan och vill ha så många som möjligt med till Kvindetri då det är vi som arrangerar det, och att min mamma är min mamma :) .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0