Okej vi betar av en sak och dag i taget här nu!!!

Idag var vi på begravning för Maurizio, Barnen klarade det riktigt bra och dem är bara så starka.
Det var en fin begravining men såklart riktigt jobbigt, då han var så ung och det var så orättvist. Men tyvärr är livet orättvist :´( och alla mina tankar går till hans barn och far (och självklart alla andra nära).

Men nu til lite gladare saker :D i morgon är det DM SPRINT OJ OJ OJ vad jag är nervös jag har inte hunnit bli det innan då det har varit så mycket och nu har jag ett litet andrum till att tänka på allt vad jag ska ha med och fixa med allt till siminingen cyklingen och löpningen efter.. ooo så nervös jag är, mitt första mål är att jag ska genomföra det, och om jag klarar det så kommer jag att sätta ett mål till SPRINT distandes i Stockholm senare i år, Nu ska jag bara förbereda mig så gott jag kan och jag kommer förmodligen vara skit nervös i morgon, ni kan tänka lite extra på mig då det är 11:03:40 som jag börjar ( det är enkelstarer) och sen kan ni tänka på Kasper som börjar 13:50: och sekunder kan jag inte helt. 
åå nervös nervös nervös och alla dessa regler man måste kunna, -  du får inte ligga för tätt på den framför och du har 30 sek på dig att köra om du får inte kryssa de vita sträcken i mitten mm och om man bryter mot visa regler får man tidspåsättning och om man tex kör över de vita sträcken i mitten blir man diskvalifiserade så det gäller att man håller reglerna. Det är ju Danmarks mästerskap som står på spelar, så självklart ska det vara hårt, men det behöver inte vara det för alla? det kan kanske bara vara det för eliten? ;) höhöh


Såhär ser våra klubb kläder ut, man måste ställa upp i sin klubbs kläder och för oss är det Fusion, svart eller vitt och där får man då välja om man vill vara hel svart eller svart och vitt som mig :) våtdräkten är inte så farligt då får man lov till att ha vilken man vill (det ser man endån inte under vattnet).
Men  nu ska jag baka kakor till i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0