Vill du minska din sockerkonsumtion?

Sandragrefve.se har lagt in en bra lista från 1-10 hur man kan minska sin konsumtionen av socker. (Hon lägger även upp massa andra bra tips om träning m.m)


Jag själv är en stor sockertjej, men med åren har det blivit allt mindre och mindre, mitt problem är att jag älskar att baka och att det inte finns så många som äter upp det, Svärföräldrarna brukar få det mesta (för att dem bor nära) Men Jag måste börja baka mindre eller komma på ett bra sätt att ge bort allt då jag inte tror svärfärldrarna vill ha allt :P

Just nu ligger det 30 cookies och 25 hallongrottor och väntar på någon glad mun (som inte är min ;) ) Vem vill ha? haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0