Smärta!!!

Aajj, vad jag har ont i mitt knä idag, fan... Det var ju inte det som var meningen, antingen är det de ena eller det andra, aldrig kan någonting vara bra. Jag sprang ju inte snabbt igår, just för att jag hade känt av lite i knäet jag var ju nästan inte ens trött när vi var klara men endån ska det komma fan fan fan, jag orkar inte med det jag vill ju kunna träna utan smärta tack...
Jag har ont mitt på knäskålen vilket jag tycker är konsitgt men sökt lite på det och folk säger överansträngning? hur det nu kan vara det i mitt fall men det kan det säkert, då jag inte sprungit jätte mycket med tanken på foten men jag tyckte endån att jag tränade upp det sakta men säkert, men inte tillräckligt tydligen :(. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0