Januari den tråkigaste månaden!

Hur grå och trist är inte Januari? (förutom idag då det är strålande sol)
Men med små önskningar kan man även klara av Januari, idag fick jag ett roligt besked och jag hoppas att alla papper kommer gå igenom och om alla dem går igenom kommer jag säga till er vad det är :D

Fredagen den 13 och det är strålande sol ute, på Lördag har min älskade Petra Examensfest ♥ och på Söndag ska jag springa skiten ur alla andra i min åldersgrupp och vinna ;) (kanske lite stora förväntningar med tanke på mitt knä men allt kan gå;).

När man kollar ut ser der ut som att det är en fin sommardag, men så fort man stoppar näsan utanför dörren är man frastfusen haha eller kanske inte då vi har plusgrader men med tanke på vinden vi har (som vi har 24h dygnet just nu) sa metrologerna att det idag ska kännas som det är -7 ute :/.

Här hade jag velat vara just nu och läsa en bok och bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0