Stockholm

Paniken som uppstår när man har lovat sin storebror en cykel, en cykel som vi har i vårt förråd i källaren.
och den fina paniken som kommer när man inte kan hitta den nyckeln man letar letar och letar och man har bara 1 nyckel där in, man börjar tänka vilken dag det var man hade den sist och letar igenom alla sina kläder men hittar den endån inte, bajs, @£€%&!!, är många saker som kommer ut, fram tills man kommer ihåg att man gick ner där innan man åkte till Köpenhamn, woow jag la den i min väska och woollaa där låg den puuhhh... Bror du har en cykel igen. Det var tur att vi kom på att vi skulle där ner dagen innan och inte 5 minuter innan vi skulle åka ;) då tror jag inte att jag hade kunnat klura ut att den låg i min väska, för det tog ju så där 3 vakna timmar och 9 sovande timmar :p 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0