Nu är jag här igen fröken klagare!

Jag har blivit så trött på Aftonbladet under den senaste tiden så det inte är sant, man kan verkligen läsa i deras texter om vilken "sida" dem står på. Om vi tar ett lätt exempel som fotboll, i varje text dem skriver om HIF är det inget positivt, så fort dem skriver om AIK eller ett annat lag är det andra bullar, man kan verkligen läsa i deras texter om vilka personen som skrivit håller med. Det är inte bara i fotboll utan i nästan allt dem skriver och så skriver dem en rubrik som inte ens har med innehållet att göra, allt för att få folk att läsa.

Jag är så trött på det, HIF är ett super lag det är bara att inse, dumma aftonbladet, journalister ska vara neutrala man ska inte kunna läsa vem dem hejar på eller röstar på mm.

Hejdå Aftonbladet nu har ni fått en mindre läsare....

Jag kanske är helt fem på det men det är iaf så jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0