Det går lite segt för mig här!

Här har ni lite av vad det är jag håller på med just nu, kan säga att det går framåt jag har blivit bättre på att springa. Jag får just nu ett träningsschema som jag ska hålla och det går riktigt bra, som ni kan se är det med 6 tränings dagar i veckan och tre av dem med löp då det är det jag ville bli bättre på och nu älskar jag att löpa igen, nästan längtar till att det bli tisdag, torsdag eller lördag :)
just nu kan jag springa 5km med ca 5.30 min/km lite av min dröm/mål är att jag ska kunna springa 5km med 5.00 min/km det är ca 12km/h och då kommer jag under mina 25minuter :) det är just nu bara 53 sekunder ifrån vad mitt personliga rekord är så det låter inte så mycket men det är faktist mycket, var minut räknas och är jobbiga, men med mitt träningsschema som jag har nu kommer säkert att klara detta :) 
Ett stort problem jag har nu är att jag äter allt för mycket av det "förbjudna" självklart får man äta lite men jag äter det faktist lite för mycket nu ;) höhöh så skäääärpning på det. Kanske jag även ska ha ett matprogram att följa så jag kan väga lite mindre och flyga lite lättare fram? ;) för om jag ska vara ärliga mot er så hade en 4kilo inte skadat så mycket att vara utan ;)
blablbalba nu ska jag kolla på OS /OL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0