Mindre hjärnceller

Igår simmade jag för första gången med min våtdräkt, det är så mycket jobbigare än utan men det går också mycket fortare jag ligger som en liten flytdocka uppe på vattenytan, men jag har också stora problemem med att inte flyta iväg så det blir en massa armträning för mig nu för fler muskler i armarna behöver jag.

Vi skulle simma kamp träning igår igen men det var första gången med våtdräckt (tar 10 minuter för mig att få den på och 1/5 minut att få den av, bdw) Johnny hade hängt upp "bojar" som var våra "rundningar", Johnny hade gjort klart för oss att vi inte fick pipa över att få en arm eller fot i huvudet om vi inte ville det skulle vi bara lägga oss bakom alla.
Jag sommar tillsammans med tre killar och tre tjejer i första heat, allt går bra men min älskling vill ju inte slå mig så han tar det lugnt när jag är sidan om (som var ganska ofta) men istället för att slå ner mig slår han ner de andra tjejerna haha så söt, jag körde på tekniken att simma över alla ;) det gick väldigt bra, men självklart fick jag också några armbådar och fötter i huvudet igår, bara inte av älskling :).

Så jag är redo för sommarens kamper i vattnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0