Längtan till utlandet!

Det finns många saker man längtar till, Semester är en av dem, Vi var precis i Båstad jag vet men det var 1 1/5 dag bara en övernattning och helt underbart ♥  Men just nu Längtar jag till varmare brädgrader, sitta på en varm uteservering och drick ett glas vin, Hugo (Champagne med vit vin och mineralvatten plus lite mynta eller är det citronmeliss? aja skitsamma god iaf) eller en god öl tillsammans med älskling. Det besta är att det bara är en månad tills vi åker till Tyskland på en liten cykel semester tillsammans med mina svärföräldrar och veckan efter åker vi till Sverige och Motala :D (och då är det ju varmt i Sverige får man iaf hoppas på) åå Jag blir helt lycklig bara av att tänka tanken på att det inte är lång tid kvar ♥  och så har vi juni och juli nästan fullbokat med DM löp runt om i Danmark ♥ så en långsemester blir inte förrens i Höst men vem behöver det när man har små semestrar hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0