Igår var en riktigt dålig dag.

Men den slutade iaf riktigt bra med att älskling kom hem med massa godsaker och mys för att få mig på bättre humör :) underbara kille <3
Idag har varit en lite bättre dag men jag hoppas att den slutar lika bra som igår, för då kan ju bara morgondagen bli super :)? Eller (positivt tänkande här va..) men som min älskling sa igår, man måste få nergångar för att man ska kunna njuta av uppgångarna, och ler du åt värden kommer världen le tillbaks. det är ju så man får se på det :D så idag ler jag åt världen med det största leende man kan ha.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med din älskade Kasper, efter regn kommer solsken min älskade tös. Det finns oftast en mening med allt. Kram kram mamma

2012-04-24 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0