Det blev 90 km till :)

Idag cyklade vi 90 km till men idag var det i dk och en ganska så platt runda så det var inte lika jobbigt som förra söndagen men fortfarande jobbigt såklart :)
så det blir en tidig söndag för att sen jobba tre dagar i Danmark är det röd dag på fredag och inte på tisdag :) ganska bra att de inte har det på samma dagar för då hade ju både dk och Skåne blivit invaderade med folk ;) hihi nej men det kommer jag nog få ta tillbaks om det nu skulle vara att jag hoppar över och jobbar i Sverige istället för här, då hade jag nog velat att dem har det på samma dag. Men nu är jag så trött så all denna text har ingen mening alls så hoppas ni får en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0