Jag längtar inte till i morgon!

I morgon är det kulturnatten i Helsingør, det kommer vara riktigt mycket folk alla butiker har öppet till tio elva på kvällen. Jag tror inte jag behöver säga mer hej 13 timmars pass, om jag kommer orka? det ser vi i morgon om det hade varit idag hade jag inte orkat. Jag som även trodde att min sista dag var på lördag det kan jag fetglömma, då han vill att jag ska arbeta till den 15 oktober istället så att han helt plötsligt kan hitta en annan, ååå han som sagt hela tiden att han klarar sig själv det finns inte så mycket att göra, men jag tror inte riktigt på han klarar sig själv utan mer att han behöver någon som går med på hans lönavtal vilket inte jag går med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0