Godnatt!!!

Hemma efter 13 timmars arbete, låter inte så mycket men det är ganska hårt när man ska fylla hugriga magar, vara glad hela tiden och att alltid vara uppmärksam det är inte alltid roligt och ibland vill man bara skrika på kunderna och fråga vad i hela fridens namn dem håller på med och vissa blir man bara så sura på för dem är allmänt störiga/konstiga och säger flera saker hela tiden som om jag inte fick det första gången. Men nu är Kulturnaten över och i morgon är det lördag plus att Melli ska arbeta ett litet tag så det blir nog inte jätte jobbigt (hoppas jag det blir säkert helt tvärt om) Men alla ligger ju hemma och är bakis i morgon så varför ska dem gå i butiker och äta mat då? ;)

Nu kallar sängen och snart kommer min kille hem men jag lär säkert sova redan då jag är väldigt trött.

P.s tror ni inte jag var jätte duktig och tvättade min jobbtröja igår kväll men glömde den imorse? tadaa mig i ett nötskal så där fick jag allt ta den jag hade haft igår :( så är det när man ska vara duktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0