Bajs idiotiska poliser....

Varför ska polisen stå just idag och kolla cyklister på gågatan? VARFÖR IDAG? idiotiska poliser och jag är 500 kr fattigare för att jag just idag tänkte att jag skulle cykla ända fram till dörren för att slipa gå (som jag annars alltid gör men just idag orkade jag inte det för jag var lite sen till jobb) BAJS och skit så står polisen vid grönsakshandlaren och tar alla cyklister som cyklar på gågatan, Fin som jag är försöker jag snacka ut det om att jag är svensk men när jag har danskt personnummer gick det inte, men han var snäll och sa att nästa år blir bötern på 1000 kr istället för 500 om man cyklar på gågatan, då 1000 kr kommer bli minsta böterbelopet oo tack att det inte var 1000 jag fick.. Härdanefter kommer jag cykla med min fina cykelhjälm, cykellyktor och enbart på dem ställena jag får lov att cykla på... Och min älskling bara skrattar och retar mig :(...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Johanna. Havde jeg vist du cyklende på Stengade, havde jeg advaret dig. Jeg så der var mange som fik bøde. Jeg nåede at advare en mand og han blev glad, for jeg sagde politiet var længere nede på Stengade. kh Marianne

2011-09-27 @ 18:50:32
Postat av: Johanna

Eeej Svigermor ;p, jag brukar inte cykla där men i och med att jag var sen gjorde jag det :(. Dem stod ju precis där gågatan börjar så det var ju omöjligt att hinna av cykeln innan polisen tog en :(

2011-09-27 @ 22:53:30
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0