Städa städa städa!!!

Nu jag vet hur mamma har haft det varje år när vi har fyllt år, det är ju riktigt mycket att stå i som man inte har vetat om eller lagt märke till. Det ska städas, köpas in, fixas, bakas och en massa saker, shit förra helgen gick det bra även om jag arbetade och i morgon är det dax igen men denna gången arbetar inte jag så det blir lite mer avanserad mat och tårtor så hoppas det kommer gå bra. Nu ska jag ner i källaren för att hämta upp fler tallrikar och bestik då vi inte har allt här uppe, det ska även hämtas mer stolar hos svärföräldrana puhh ;).


Det var alltså ballonger jag hade glömt köpa ;) En dag kommer ett kalas se ut såhär hos oss så ni kan förbereda er på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0