Sista arbetsveckan...

Så skönt, men att min ersättare däremot inte riktigt ville arbeta där gjorde att min chef står utan någon som tar över mig just nu men där finns många som har gått in och frågat efter jobb så jag tror faktiskt på att han kommer hitta någon snabbt men det är faktiskt inget jag bryr mig ett dygg om, för det är inte mitt problem jag har redan stannat mer än som sagts.


Till er som hade tänkt att köpa Chanel maskaran till mig i födelsedagspresent jag kan meddela att jag inte riktigt tänkte på att jag fyller år på måndag så jag har köpt den själv sorry ;) men det gör inget om jag får den iaf då en maskara bara håller i 3 månader, så det är ju alltid något jag behöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0