Önskelista

Då min kille ville ha en önskelista ifrån mig för att jag helt plötsligt hittade en massa kläder jag vill ha. Men med tanke på att jag inte kan få allt ifrån honom och fler har bett om önskelista lägger jag upp sakerna här. Vi börjar med det som är högst upp på önskelistan:


Love Moschino gummistövel perfekt till höstiga dagar och blöt vår ;) och med en tjock strumpa så kan jag ju ha dem i vinter? då får jag ju verkligen en sko för pengarna? Det finns en butik i København som säljer om jag inte har helt fel annars sänder dem till både Danmark och Sverige på hemsidan storlek 39 och färg svart. moschinoboutique.com

Saker ifrån detta inlägg
http://lindich.blogg.se/2011/september/mysig-kvall-med-petra.html


Jordglob ifrån carlssoninterior.se

Tröjor ifrån rutstore.se Jag är en 36a och S i den butiken.

Nu kan jag faktiskt inte komma på mer ;)



Kommentarer
Postat av: Madelen

FINA! Den överska svarta skulle ju funka nu under graviditeten för mig... Hmm... får nog kika in på rutstore!

2011-10-12 @ 08:45:16
URL: http://enlitenbitavoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0