I morgon är det Johannas födelsedag hurra hurra hurra ;)

I morgon är det min födelsedag och jag kommer bli väkt kl 5 i morgonbitti då jag gärna vill ha frukost på sängen men älskling ska tidigt till arbetet, men då jag inte ska till arbetet i morgon kan jag ju bara lägga mig igen när han gått :)
Idag hade vi lite kalas för min mamma kent och mina kusiner jag fick pengar och en Lexington kudde ♥ så fin och den passar super i soffan :) När dem hade gått kom svärföräldrarna fördi med lilla Oliver och fick sista biten av kakan och jag fick ett fint créme brulée sett med fyra skålar i hjärtform och en brännare ♥

Jag orkar inte ta fram kameran så det får duga med dessa ifrån datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0