45 min bara armar!

Igår var jag för första gången på SigmaTris crawl annars har jag bara gått på nybörjarkurserna på Torsdagen, men idag kommer det inte till att vara någon crawl och jag tycker att jag kan så mycket så jag kan vara med på Ondagens träning som bara är med tjejerna, Johnny blev glad att jag kom och lärde mig ett och annat som jag inte fick lära mig på nybörjarkursen (eller saker vi inte har hunnit lära oss än) Men jag använder mina ben allt för mycket (vilket jag redan viste) men då Johnny är väldigt hård fick jag lägga en Pull Buoy vid knäna och inte använda mina ben under 45 minuter, Ja det var ju träning han sa vi skulle på, shit vad mina armar blev slut efter ett tag men jag fick också ritkigt bra teknik med armarna vilket gjorde att jag hann andas på rätt sätt så Johnny vet vad han gör :) och Nästa onsdag om jag använder mina ben för mycket får jag som straff att även då bara använda pull buoy, Tack ;p. Om jag har träningsvärk idag? Jaapp men bara i armarna ;). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0