Twilight fan

För några år sedan (3 kanske) så började jag läsa twilight sagan och för två år sedan läste jag ut sista boken breaking dawn och enda sedan dess är det den sista filmen jag har väntat på, då det är den sista boken som jag tycker är bäst. ettan är bra men den sista är helt klart bättre så att jag har väntat i två år för att få se den sista filmen gör saken att jag lite har glömt bort och slutat tänka på filmen. Två år är för länge att vänta. Men iaf i morgon får jag ÄNTLIGEN se den och jag vet att jag inte ska ha några förhoppningar på filmen så kanske bara bra att det var två år sedan jag läste boken? 


Filmen har inte fått så bra omdömme och säger att man måste vara ett riktigt fan för att förstå (läst böckerna) men det kan jag faktiskt förstå för så mycket som händer i boken är VÄLDIGT svårt att få med utan att det ska bli lite rörigt och jag kan förstå att det kan bli svårt för ikke fan att följa med.

Nog pratat om det, hoppas ni får en bra lördagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du haft en trevlig helg hihi :D

2011-11-20 @ 14:27:49
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0