Trött?

Jag trodde jag skulle vara mycket tröttare än vad jag är men tror det kommer sen när jag väl kommer hem, för i morse var det en idiot som började arbeta kl 6 hallå hur mycket får man ha i huvudet om man tror att alla går upp kl 6? han höll iaf på med att banka (borra) i marken eller i en vägg utomhus i en timme sen när kl blev 7 blev det helt tyst, precis när jag ska upp, tack för det. Han hade varit lite snällare mot oss som faktiskt försökte att sova att inte börja arbeta innan kl 7. Men han har ju också ett arbete att sköta men det borde ju finnas annat att göra i en timme än att borra? Men men jag är vaken och får hoppas jag är det hela dagen då jag har simning vid åtta ;) det var ju bara en timme mindre sömn så ska nog inte vara några problem det är bara sättet att vakna på jag inte gillar :( .


Bild tagen av Henrik Hastrup
Här får ni en trött bild på mig efter mina 5 km i Söndags i Allerød, tycker det är lite taskigt att fotografen står 100m innan mål, där man tar i allt vad man har. Men man kan ju inte alltid bli bra på bild ;) kasper har en "finare" bild på sig där han försöker komma in innan Simon men det gick inte så bra haha ;) jag bjuder er på denna, ni behöver inte alltid få perfekta bilder.
Jag kom iaf in på 27:42 ;) en tid som bara kommer bli bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 18:15:26
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0