Godmorgon!

Idag blir det en tur till Sverige för att åka till någon outlet med kläder, sportkläder tror jag mamma sa också :)
Sen det bästa av allt är att Kaspers simträning med killarna på Måndagarna har fått flytta så han tränar med oss tjejer på Onsdagen. Vi ska nämligen ha två av våra baner med killar nu för att vi tjejer inte kommer (eller jag och 9 andra av 32 tjejer i allt :s)och killarna är så många så dem inte får plats. Men jag tycker det bara är bra för då fick kasper följa med mig på onsdagen så nu har vi träning tillsammans var dag utom torsdagen super :D


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

allt bra idag?:D kram

2011-11-16 @ 16:51:42
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!

sv; okej, jag mår bra!

vad gör dudå?=) kraaam

2011-11-17 @ 14:55:30
URL: http://eemma.se
Postat av: Anders

Hejsan,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders modetävling:

Skriv om den bästa staden att shoppa i och vinn ett presentkort på Nelly.com



Med vänliga hälsningar,



Anders


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0