1 Advent och storm!

Idag är det 1 advent inte många dagar till julafton :D

På Hd.se, politiken.dk och dr.dk säger alla samma sak, Att man ska hålla sig inne så gott det går. Men det är ju första advent och det är julmarknad i hela Helsingborg jag vet hur mycket man sliter och fixar för att allt ska vara perfekt men när folket inte enns får gå utanför dörren?. Jag vet att vädret måste vara perfekt för att man ska få sålt så mycket som möjligt och för att få en julstämning. Jag hoppas verkligen att det kommer komma mycket folk till Maria församling där Helsingborgsscoutkår håller sin årliga julmarknad även om det är storm ute.
Men tyvärr kommer inte jag komma till hbg då båten inte riktigt är så säkra idag :(

Nu ska jag invänta min kille som tråtsade vädret (allt för mig) för att jag skulle få frallor till frukost det är kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0