Jobb, jobb,jobb,jobb,jobb ;)

Igår var det en dag som var upp och ner, det kom stora sällskap och alla beställde något som inte var på dagens vilket alltid stället till det då köket får mycket att göra och allt blir bara så kaos... Men vi klarade oss efter många stressade timmar. Så att dagens kunder var snälla och inte lika många gjorde mig mycket glad. Och att jag är ledig i morgon känns som en välsignelse, så jag hoppas bara inte chefen ringer in mig för att den nya tjejen inte klara allt själv, (men det ska hon nog klara).

Nu är jag trött och vill bara laga mat sen ta det lugn, utan datorn...


En glad blondin igen...

Ps att slinga mitt hår när det är kort istället för lång gjorde att jag blev klar ca en hel timme tidigare :D det gjorde att både jag och min underbara frisör sussi fick komma hem tidigare. Jag är nöjd, super nöjd med både färg och tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0