Jag säger sorgset hejdå till mina lediga torsdagar

Min lediga Torsdag var skön, men det var inget jag la märke till förrän den försvann, men det är roligt att arbeta och jag klagar inte, iaf inte i slutet av månaden när pengarna kommer in på kontot ;). Så att bara vara ledig en dag i veckan, gör att man måste ta vara på just den söndagen till max alltså försöka att göra allt det man vill på just den dagen (hur det nu det ska gå ihop)


Men just nu vill jag bara att det ska komma in ett RIKTIGT STORT REGNVÄGER ÖVER HELSINGÖR. Varför?
Jo för att jag kom hem 12 inatt efter att ha arbetat med en sångbok och så gick jag även upp och arbetade vid 6 i morse när älskling for till träning, för att jag sedan vid åtta känna att jag inte riktigt klarar av en dags arbete en Fredag (fredag och lördagar är de dagar med mest folk) utan en timmes sömn till. MEN FICK JAG DET???? Nej för en idiotiskt kille kände att han skulle börja arbeta med att fixa något precis under vårt fönster så i en halvtimme håller dem på med någon lastbil som bara tutar för att få ner maskinen som sedan ska ta honom upp för att kunna se rakt in i vår lägenhet och då börja banka och ha sig precis nedanför oss..... PUNKT så om bara det där regnvädret hade kommit in över oss hade han fått lite hämnd för att ha förstört min sömn......Arg på morgongen vill jag ha det tyst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0