Julafton!

På Julafton detta året var vi hemma hos mina Morbror det var riktigt längesen som vi firade alla tillsammans då antingen jag eller min bror varit bortresta men denna julen blev det verkligen vi alla :D och det blev en jul som ingen kunde drömma om då vi hade snö och massvis med mat :p haha



Min knäppa morbror och mina söta kussiner


Ut i snön för pulkaåkning, Lisa, mamma och min bror :)






Thilda fick vara jultomten i år ;)


Sen blev det julklappsspelet, så roligt det var och som vi skrattade när vi öppnade alla packet.



Amelia fick en trasig lampa och ett "sadelskydd" till cykel, men som blev en badmössa istället.

Som morbror hade roligt med...


Även Kent :p haha


Min julklapp av babe :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0