Jag ser det regnar :D

Att ha snö i Danmark är väldigt påfrestande, det är väldigt mysigt att ha det över jul och nyår, det har vi haft nu så nu är snön bara jobbig.
Jag älskar snön men när snön kommer här nere blir det bara slask på vägarna och hinner det inte bli slask är det blixthalka som gäller. Man har liksom ingen "nytta" av snön här nere mer än att det är fint. Så nu vill jag att snön ska försvinna, så att det ska regna hela helgen tycker jag låter bra. Tror även att fåglarna blev glada av att det regnar då jag vaknade av fågelkvitter :) vår underbara vår nu får du gärna komma.

Lite bilder ifrån Julen.


Vägen vid mina svärföräldrar


Jag fick en liten julgran ;)






Ibland är jag väldigt klantig, (eller smart beror på hur man ser det) men när jag trillade satte jag inte ner händerna för att ta emot, utan istället sätter jag upp händerna i luften.. Why? jo för jag höll min kamera i handen inte vill jag att den ska gå i sönder nej haha tur att det inte gjorde ont och att jag hade många händer som tog tag i mig. Men varför ska jag rädda kameran före jag räddar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0