Heminredning

Medans jag sitter ensam kvar på kontoret och väntar på att min kille ska sluta, så att jag kan åka hem med honom (då det gör sjukt ont att sitta i ett tåg som bromsar och skakar allt för mykcet) fördröjer jag tiden med att kolla på fina saker till hemmet.


Hissgardin från textilonnet.se


Kuddfodral ifrån HM.



---
Jag hade ett krig igår, och att ta mig ut ifrån vårdcentralen och in i bilen hade aldrig gått om inte min mamma hade varit med.. Och det är alltid lika roligt när mamma är med för hon känner nästan alltid en eller annan av personalen, då mamma med arbetade inom vården för några år sedan. Men nu är iaf två av mina leverfläckar borta och jag fick 6 stygn på ena och 3 på den andra.. tur de är på ryggen så jag slipper se, men värre är det att sitta och gå. Ni försår inte hur mycket vi faktiskt använder vår rygg utan att tänka på det, Det enda positiva är att min mage och hållning kommer bli super fin nu ;)...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0