Snart är det julafton :D

Här hemma har det bakats en massa, cornflakeskakor, maripan i choklad, nougatkulor, småkakor (namnet på dem kommer jag inte ihåg) och saffrans tryffel (lussebullarna är slut). Pepparkakor har jag inte gjort då dem inte har peparkaksdeg i Danmark :( iaf inte på samma sätt som i Sverige så det får vi klara oss utan ;) men jag tror vi klarar oss fint med det vi har. Paketen ligger under granen (shit vad många bara jag och kasper har köpt :/.)

På Lördag kommer mamma och Kent hit innan dem åker till Dubai, så då ska vi göra en stor och fin brunch till dem. Sen är det dax för flæskestegen att vara i ugnen då vi fick den stora äran att göra den i år :D umm dansk julmat, visst svensk julmaat är god men hur ofta ska man äta det på ett år? I danmark äter du julmaten bara på julafton vilket gör att man längtar ännu mer och så är där bara en massa kött kött kött ;D 
Nu är det bara snön som saknas och den kommer vi tyvärr inte att få. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0