Jag hinner tänka; nej det var fel fot, vad gör jag nu? Hej asfalt!!!

Att sitta fast med fötterna på cykeln kan vara en krig. I 2h var det den vänsta foten som jag tagit loss vid rödljus men på hemvägen vid ett slot tar jag inte ur den vänstra utan högerfoten istället (ifrån pedalen på cykeln) men jag lutar mig åt vänster ;) smart va? jag hinner tänka en jäkla massa innan jag ligger på asfalten. Ni som aldrig har suttit på en racercykel eller vet hur de fungerar så sitter fötterna fast på pedalerna och får man då inte loss en fot vid rödljus eller när man ska stanna blir det att man ligger på asfalten ;). Men skoj är det för man måste tänka hela tiden och vara uppmärksam på allt runt omkring inte alls som inne i spiningsalen. Så min nya cykel är värd vart enda lilla öre :D Så här ser den ut.


Jag ska bara skaffa ett till däck, så kan jag också använda cykeldatorn till alla berg som ska bestigas i vinter :)




Det blev den svarta då det var bäst erbjudande på den och nu när jag har fått den hade jag inte velat ha någon annan cykel då den är riktigt fin. De är inte jätte bra bilder då jag bara har tagit dem med min mobil (orkar inte ta med den andra just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0