Att äta tomat när man inte tål det!! :P

Jaaa duu.. jag har alltid kunnat äta körsbärstomater, coktail och sådana små tomater innan (i rimlig mängd) det är oftast de stora tomaterna jag brukar reagera snabbt på i så fall. Men akkk ak ak så fel jag hade där, inatt blev Ellen och Jag sugna på tomater så vi började äta upp mariannes tomater, tills min mun börjar klia som bara den och bara svida, aj ;0) och idag är min tunga helt bortdomnad hur lyckades jag med detta? har jag börjat reagera mer på tomater? :( snyft... och stackars min mun, jag har iaf lär mig att man inte ska äta det man inte tål ;p

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hahaha.. Du är gullig, även om du snor mina tomater!

2010-11-21 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0