Denna hade jag inte sagt nej till...

Tænk om man hade haft ett hus, då skulle denna møbel lætt ha fått komma in i min trædgård.
Tænk att ligga dær på morgonen och læsa en bok eller på senkvællarna en sommardag.
Jag hade inte tackat nej till att ha den som en utemøbel i mitt hem.


"Cane-line firade början på ett nytt årtionde med en innovativ och designinriktad kollektion. Nyckelorden för denna är informell och funktionell design med fokus på hållbar kvalitet, tidlösa finesser och en avslappnad livsstil. Johannes Foersom och Peter Hiort-Lorenzen har hjälpt till att ta fram ett antal exklusiva utemöbelserier för Cane-line och har därmed satt sin särskilda prägel på den designlinje som är kännetecknande för det danska utemöbelvarumärket." Branschnyter.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0